Night training (26.10.16)

How to train with rain?

     Cum să alergi noaptea, pe ploaie, cu o lanternă practic descărcată? Cum să alergi cu sufletul împăcat aflându-te într-o siguranță incontestabilă? Cum să-ți testezi adidașii în condiții perfecte? Cum să te pregătești de maratonul național la orientare? Cum să devii pas-cu-pas tot mai motivat și mai motivat în ceia ce faci?

     O perioadă destul de îndelungată toate ideile, trăirile, emoțiile de la antrenamentele și evenimentele mele nu au pășit dincolo de pragul creierului meu. Însă un antrenament cu adevărat inedit și formidabil m-a împins momentan să scriu ceva pe blog. Era enorm de bine dacă aș fi avut cu ce să filmez traseul alergat, ca să arăt cum a fost și ce senzatii și emoții îmi cucereau sufletul.

     Cum să alergi noaptea, pe ploiae, cu o lanternă practic descărcată?

   E foarte simplu!, trebuie doar să nu reusesti să-ți finalizezi antrenamentul pe timpul soarelui și să fii puțin terorizat de mintea ta că dacă nu vei alerga, vei rata antrenamentul de azi!

     Cum să alergi cu sufletul împăcat aflându-te într-o siguranță incontestabilă?
     
     Te simți protejat ca niciodata și chiar mai bine și mai cu grijă decât clădirea Pentagonului)) deoarece căt de bună na-r fi fantezia mea, nu am fost în stare să-mi inchipui un hoț, bandit, câine sau nu stiu cine ca să aiba chef să răpească noaptea, pe ploaie, în pădure un nebun care aleargă cu lanterna ce abia luminează.

     Cum sa-i testezi adidașii în condiții perfecte?
    

     Apropo, scurt istoric:
Mi-am cumpărat un model nou de încălțăminte Asics Fuji-Runnegade2 care are funcția de a proteja picioarele alergătorului de ploaie și noroi. Sună cam așa:
    

"PlasmaGuard Technology - High protection from rain and mud" 
    
     Daca "mud"-ul nu era în stare nicicum să mă afecteze, "rain"-ul se razbuna dublu pentru amicul său))).

     Cum să te pregătești de maratonul national la orientare?

     Trebuie să ai o nebună dorință de a alerga un traseu de 17km cu diferența de nivel în valoare de 620 de metri, cu harta și busola în padurea de lângă satul priana. Din acest motiv am început antrenamentul cu câteva ridicări de dealuri la care am făcut și puțin "drift".

     Cum să devii pas-cu-pas tot mai motivat și mai motivat in ceia ce faci?

     Consider că trebuie să fii încojurat de prieteni și persoane care fac același lucru, și care îl fac cu o plăcere afectivă care ți se transmite și ție. Sunt mulțumit prietenilor mei, Andrei Golovei, Eugeniu Dedov, Roma Ciobanu, Sergiu Fala, antrenorului meu Siuris Ion, echipei sporter care străbate străzile și parcurile Chișinăului, pentru motivație și susținere, prin promovarea sportului și dorinței de a crește și de a deveni mai bun!

     Sunt foarte fericit după acest antrenament și vreau nespus de mult să împart această bucurie cu alții!, menționînd afirmația:

"Drumul spre fericire presupune trei secrete: hotărâre, efort şi timp."
                                                                                                                                       Dalai Lama
     









     

      P.S - alergând pe lânga fitness clubul "Zsport", i-am SALUTAT pe cei care se antrenau pe banda de alergat.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ЧУ в Трускавце - бесценный опыт!